söndag 9 september 2012

Jösses länge sen...

Kom på att jag har ju bloggen.. Jag har inte riktigt haft tid för den på sista tiden! :P Mycket annat som hänt på sista tiden.

Vi har som sagt flyttat, så är numer Hallänning! :) Bor i Ugglarp som som ligger mellan Falkenberg och Halmstad. Vi hyr ett hus av Johans föräldrar, helt renoverat på undervåningen så fint och fräscht! Övervåningen tar vi så småningom när vi kommit in i huset och kommit i ordning :)



Annars så bor vi havsnära, gångavstånd ner till stranden tar ca 20-25 minuter att gå ner! Få grannar och utan gatubelysning, jag har alltså kommit ut på landet!! ;) Hihi!!


Ser havet när man gått ca 15 min hemifrån!
 Nere vid stranden
Så vi har en massa att göra här, vi har fortfarande bara tillgång till halva huset då vi inte har någon trappa till övervåningen, så nu är vi inklämd på halva ytan! :) Förhoppningsvis så har vi en trapp till veckan! Annars så händer det inte så mycket, jag försöker komma igång med viktnergång igen!! :)

Så får väl se hur det går! Hihi! Sen just det så ska jag sätta fart med körkortet, för nu är jag strandad här nere då jag inte tar mig någonstans, men det går bra det med :P Men man ska väl börja jobba nått tag så ett körkort är ett måste, så nu fort, fort ska jag ha ett så är det bara!! :)

Men nu ska jag titta till en gnällig Albin här!
Hade gott!
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar