söndag 3 juni 2012

Städ, städ och städ....

Känns inte som om jag gör annat än att städa, men ändå ser det oftast ut som kriget här hemma!! :/ Jag får städa bättre, eller så finns det någon annan här hemma som är duktig på att stöka ner???! Men fått en hel del städat och sorterat idag. Finns en del till att göra, men det får bli morgon dagen projekt tror jag. Det jag har kvar är att samla all tvätt, då jag ska ner till den jävulska tvättstugan. Det är ju så himla trökigt!! Vill ha tvättmaskin nu!!

Annars är det ganska lugnt här hemma.. Johan har OPA så vi är bara hemma hela tiden då det inte finns nån stol till Albin i den bilen. Så vi blir hemma vid, eller igår var vi faktiskt iväg till Hjällbo och blev blev bjudna på mat hos Jannice och Michael!! :)

Det går mycket framåt med Bobby just nu. Jag kan ha honom lös och han lyssnar och han följer mig! Han ligger ju oftast ett par meter bakom och inte som andra hundar går framför!! :P Tratten kan vi ta av när vi är ute och går, men inne går det inte än, men han har blivit bättre så jag tror det kommer gå snart det med. Hoppas jag!!



Albin är det full fart på, han reser sig i sängen, han kryper och drar i allt!! Haha! Har städat och barn säkrat hans rum idag, så han kan leka där inne. Ingen hund kommer in där heller och kan ta hans saker vilket är himla bra då Bobby bara älskar Albins alla saker!

Albin på sin första konsert på Liseberg! 


Annars nä! Lugnt som vanligt!! :P Men nu kommer nog Johan hem med pizzorna!! Så hajj!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar