tisdag 31 januari 2012

1 ½ år sedan!!!

Igår red jag för första gången på 1 ½ år!! Underbara känsla, helt underbart att komma igång igen, Och jag verkar komma ihåg hur man gör med, haha!! Pinocchio var snäll med mig i alla fall, han var ju väldigt arbetsvillig och vela göra sitt bästa verkade det som. Han försökte verkligen, han låg inte på latsidan. Men han lyssnade kanon, väldigt känslig för sätet, vilket jag inte är van vid från Boompen!!


Han kunde ju vara som en träbock att rida ibland!! Haha!! Fast han var underbar på ett helt annat sätt, trots att Boompen och Pinocchio påminner väldigt mycket om varandra tycker jag. Så det här kommer nog bli kanon! Så nu kan det bli vår och 10 grader varmt, gud så underbart att ut och rida i det. Mumma! Det var ju 100 år sedan det hände. Så får väl se om jag kommer att åka dit på Torsdag med eller hur det blir. Om jag fått mina saker, hoppas!!


Jag beställde ju ridbyxor å så igår med. Mina ridbyxor är ju för tusan 8 år gamla eller nått sånt, kanske äldre med. Dom är ju lagade både 1 och 3 gånger! Så jag kan väl unna mig ett par nya byxor, tycker jag i alla fall. Skulle nog behöva en ny hjälm med då min börjar få några år på nacken. Men det får vi nog ta en annan månad tror jag. Men en vacker dag kanske jag köper en ny hjälm med!! :)


Men nu ska jag sätta mig framför tv:n och njuta lite medans Albin sover klart!!
Hade gott!
Sandra 







Så här har vi Pinocchio


Och min underbara prins! 

Saknad, saknad, saknad! 
<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar