söndag 29 januari 2012

Helgen!!

Har vart en lugn helg kan man ju lugnt säga. I Fredags så var jag och Albin nere på stan mest hela dagen, sen så hände det väl inget mera den dagen!! Hittade inget spec heller!

Sen igår ( Lördag) så var det en lugn start på dagen, sedan en sväng till stallet. Det blev bara en massage och borstdag. Då Johan var tvungen att vara med i stallet då han har jour och det var mörkt ute så jag kände inte för att ge mig ut på promenad. Så himla dålig väg att gå när det är mörkt för det är himla dålig sikt för bilar som kommer. Vill gärna lära känna Pinocchio lite bättre innan vi ger oss ut på nattliga äventyr, vill veta lite hur han reagerar i olika situationer! Men han är snäll och klok, så det kommer bli kanon det här!! :)

Efter stallet åkte vi hem till Totte och Ann-Sofie, käkade lite och sen blev det lite tv-tittande. En lugn lördag med go mat och bara ta det lugnt.

Sen idag (Söndag) har det verkligen inte hänt något... Jag har sovit mest hela dagen känns det som, jag och Albin!! Johan åkte ut på jobb för en stund sen. Så får väl se när han kommer hem. Jag börjar bli hungrig men vill verkligen inte laga mat... Isch! Får väl se vad det blir att stoppa i magen!!

Så jag får väl sätta mig framför tv.n och vänta på att Johan ska komma hem!
Hade gott!
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar