fredag 20 januari 2012

Pinocchio

Igår var det första gången jag var hos Pinocchio, som är min medryttarhäst. Han är en valack på 8 år, som tyvärr inte är ridbar för tillfället då han är under utredning. Men tränas genom longering, töm-körning och promenader! Men när jag var där igår så kändes det som om jag känns honom hur länge som helst. Han är ganska lik Boompen, fast han var lite mer full i bus medans Pinocchio är väldigt generös och vill vara till lags utan att sätta emot eller busa!

Så jag hoppas det här kommer bli bra och det är ganska skönt att komma igång och ha något att göra. Så får Johan träna på att vara hemma med Albin lite, så det kommer bli bra det med!! :)

Men nu ska jag titta på tv innan Albin vaknar!!
Hade gott
Sandra


Pinocchio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar