onsdag 4 januari 2012

Pappa!

Idag blev Johan pappa även på pappret, var till familjerätten och skrev på papper. Så nu har Albin en pappa och delad vårdnad. Nu ska väl bara hans papper om namn skickas in, men vi måste väl komma.överrens om namn först kanske! ;)


Sen blev det stan en snabbis, in på apoteket och handlade till både Albin och Johan. Sen köpte jag kortärmade bodys till Albin, dom verkar endast finnas på Cubus. Men jag hittade i alla fall! Sen två abdra tröjor på REA till honom! Sen handlade jag även en present till Emma som fyller 20, så får hoppas den duger :)


Sen har jag bara vart hemma, plockat lite då det funnits tid. Annars busat och myst med mitt lilla <3


Nu sover den lilla och jag tänker nog snart göra honom sällskap, känner mig en aningen trötter!


Men ska bjuda på bilder innan bag säger godnatt!


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar