tisdag 10 januari 2012

MVC

Vart på ett besök hos min barbmorska idag på efterkontroll. De har dragit ut på tiden då hon vart sjuk och sen helger mellan det. Men nu är det gjort i alla fall :) Passade även på att ta ett cellprov, då jag inte gjort det. Får väl hoppas det oxå ser bra ut. Och tur är väl att man slipper sånna här undersökningar allt för ofta. För det är ju långt ifrån trevligt.


Annars är allt lugnt och det händer inte speciellt mycket.... Ska skicka in namn till Albin med, så snart är han även ett namn och inte bara ett personnummer :P


Men nu ska jag sova!!

Natti, natti!!


Published with Blogger-droid v2.0.2

2 kommentarer:

  1. Ja, jag har funderar ett tag på att kolla upp det och andra tänker jag att det ska försvinna av sig själv. Får ta det någon av de dagar jag är ledig pga Neo. Ja dagarna går verkligen fort!! Förstår inte vart tiden tar vägen ju!

    SvaraRadera
  2. Näe, vilken helg!.. Får se va vet. kommer säga efter besöket idag. Han ska bara äta hö i 1vecka nu så får vi se sen. Om han kommer få forts. med det eller inte.. Han som aldrig har varit sjuk på detta sätt. (Vad ja vet) men vädret har ju varit upp & ner.. varmt, kallt, varmt.. osv.. men ingen av de andra hästarna har det märkts nå på. Verkar kunna va individuellt. Men ja hoppas nu att han är bra i mjälten också som vet. kände av. Det va väl mest det som oroade han. Kram Anna

    SvaraRadera