fredag 20 januari 2012

3 Månader!

Min lilla, lilla kille blev den 17/1 hela 3 månader! Och nu händer allt så fort känns det som. Han pratar och skrattar och det går bättre och bättre att få honom på gott humör. Han har börjat hålla i saker bättre nu, ger man han ett mjukisdjur så kan han hålla i det... Fast det åker ju in i munnen och så blir han alldeles luddig i munnen. Allt ska ju in i munnen, även Pip (katten) :)

Han fick även sina första sprutor och han blev tack och lov inte dålig av dom. Märktes ingen skillnad alls, förutom att han inte vela ligga på sidan när han skulle sova som han brukar göra. Det spände väl i låren skulle jag tro. Men bara han mår bra så mår jag bra! :)

Så idag har jag fixat en tid till öron, näsa, hals för ett åter besök. De gör alltid en efter kontroll på så små när de haft öroninflammation. Så jag hoppas att de bara är bra med hans öron med!! :)

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar