fredag 27 januari 2012

Mitt hjärta!!!

Idag har jag och Albin vart ute på shopping! Vi åkte till Backa Plan, jag skulle till My One för att kolla om de fanns några ridbyxor till mig. Sen skulle det köpas en bumbo till Albin! Så vi vakande åt, och sedan gjorde vi oss klara för att åka.

Hittade inga ridbyxor till mig.... Känner inte att jag behöver svindyra märkes byxor, speciellt inte när jag inte ska rida mera än vad jag kommer göra nu. Den dagen jag köper en egen igen så kanske det blir en dyrare byxa. Men inte just nu, får väl dra med Johan till Hööks kanske!!  Det kommer han älska.... Haha!!

Men Albin fick i alla fall sin Bumbo, så nu ska här tränas på att sitta. Så en sak mindre som ska köpas i alla fall! Han provade den en stund, men han var så himla trött efter turen på stan så han vela hällre sova... Fick prova en sväng till efter han sovit. Jag fick i alla fall lite kort på goungen min!! Mammas hjärta!!!

Han växer och det kommer en massa nya saker hela tiden, tiden går verkligen fort. Snart är han verkligen en stor kille, fast han kommer kanske alltid att vara min bäbis!! Haha!!

Men nu ska jag bjuda på några bilder på min sötnöt!! <3



Älskade hjärta


Sötis!



Kanske får plats med hela giraffen i munnen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar